dinsdag 11 oktober 2011

Vrolijk Kerstfeest

Hallo allemaal,
allereerst dank jullie wel voor de lieve reactie's.
Ik heb eens een kerstkaartje gemaakt met de kleuren bruin/blauw.
Het stempeltje is van don en daisy die ik had gewonnen op nicole's blog.
Dank je wel Nicole! Ik heb het stempeltje op bruine craft gekleurd met de derwent potloden.
Ik vindt het wel een leuk effect hebben. Met deze kaart wil ik graag meedoen bij Marianne Design Challenge blog en op clubs.
Fijne avond allemaal enne.. ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Liefs Pouwla.

5 opmerkingen:

  1. Een geweldig leuk kaartje Pouwla.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kerstkaart in een hele mooie kleurencombi! Schitterende details heb je erop en een super schattige stempel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kerstkaart en kleuren op kraftpapier vind ik heel mooi om te zien.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Pouwla, heel mooi effect door het kleuren op kraft.
    Ik ben gelijk volger geworden van jouw blog.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Pouwla,
    Jouw kaart is ook heel mooi zeg.
    En leuk dat je mijn volger bent geworden
    Ben nu ook die van jou.
    Groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen