zaterdag 19 november 2011

winterwishes

Hoi allemaal.

allereerst bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige kaartje! Ik hoop dat het er in de toekomst meer worden, want ik vindt het superleuk om ze te lezen.
Deze keer heb een roze kaartje gemaakt. Ik heb het plaatje in gekleurt met de derwent potloden.
Aan het strikje hangen twee roze belletjes. Het kaartje heb ik afgewerkt met stickels, maar dit kun je op de foto niet zo goed zien.
Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden!
Als er vragen over zijn hoor ik het graag.

Fijn weekend allemaal, liefs Pouwla.

3 opmerkingen:

  1. hoi Pouwla,
    superlief kaartje en leuke details! mooi die gestikte randjes!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pouwla wat een mooie kaart is dat en met
    prachtige bloemen zeg.
    ga zo door zal ik maar zeggen


    groetjes maril

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie kaart!! Schattige afbeelding, heel mooi gekleurd. Leuk met alle stiksels, en prachtige bloemen, ook heel leuk met de tag erachter! Ook de roze belletjes passen er perfect bij, een geweldig geheel Pouwla!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen