maandag 30 januari 2012

100 % schattig!

Hoi allemaal,

deze keer heb ik een kaartje gemaakt met het leuke stempeltje van don en daisy!
Deze heeft creatief handje gesponsord waar ik dit kaartje ook voor heb gemaakt.



Aan de kanten heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe createble van MD. Deze mal is zo leuk en je kunt er alle kanten mee uit! Dat zullen jullie op mijn volgende creatie's wel zien.
Graag wil ik jullie nog bedanken voor jullie lieve reactie's op mijn vorige blogpost!

Graag tot de volgende keer, groetjes Pouwla.





11 opmerkingen:

  1. ben helemaal weg van je kaart:0) prachtig gemaakt Pouwla! Je vorige creaties zijn ook weer zo mooi!!
    grzt Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart zeg, hele mooie details en fleurige kleurtjes, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi hoor en erg lief je kaarte
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk geworden Pouwla.

    Gr. Friedy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lief zeg, geen 100% schattig maar 200 %. Leuk stempeltje ook!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal schattig geworden pouwla
    gr esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Pouwla, wat een bjoetie van een kaart en wat ontzettend gaaf gedaan zo'n 3-luik!!! Prachtig ingekleurde stempel ook nog eens! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb hier lekker zitten genieten van al dat moois,prachtige kaarten e d.
    Ben ook gelijk volger geworden dan hoef ik niks meer te missen.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kaart! Leuk model en mooie vrolijke kleuren en ook een schattige stempel. De hekjes zijn inderdaad heel erg leuk en je hebt ze zo ook heel leuk gebruikt, net een tuintje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi pouwla,
    ik heb me opnieuw aangemeld en nu sta je eindelijk in mijn bloglijst:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schat van een kaart,mooie kleuren. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen