vrijdag 3 februari 2012

Snoesje.

Hoi allemaal,  

vandaag weer een kaartje gemaakt met een stempel van Snoesje.
Ik heb er een vrolijke jongenskaart gemaakt met het papierblokje Flower Power van MD.
Ik vond het best wel lastig om een jongenskaartje te maken want ja, je kunt er geen roosjes op gaan plakken hé, hihi.
Ik heb het een beetje rustig gehouden dus alleen wat touw en brads gebruikt.
Het tekststempeltje is van Nicole Verkooijen.

Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor hobbywinkel creatief handje.
Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden.

Dan wens ik jullie een fijn weekend en tot de volgende post

Lieve groetjes Pouwla.




9 opmerkingen:

  1. Gaaf hoor je kaart, is inderdaad lastig om een kaartje te maken zonder roosjes, haha. Ik begrijp precies wat je bedoeld maar ook zonder roosjes is het een schatje hoor dus het kan wél.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pouwla, ik vind hem hartstikke leuk. Het touw en de brads maken hem toch lekker stoer. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een beeldschoon kaartje Pouwla! Ik ken dat gevoel hoor, ik pak automatisch naar mijn blommen, maar jouw kaart is helemaal super en zeker voor een jongenskaart! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige fleurige kaart ,en zeer zeker mooi voor een jongen
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Pauwla,
    Mooi kaartje geworden hoor.
    Ik vind het zelf ook wat lastiger om een jongens/mannenkaart te maken. Maar het is je goed gelukt!
    Gr. Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een hele leuke en vrolijke jongens kaart geworden Pouwla!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie en vrolijke jongenskaart, leuk met die vlaggetjes erop.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Pouwla,

    wat een leuke vrolijke kaart is dit geworden.

    Groetjes, Friedy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooie en hele vrolijke kaart! Leuke details en wat heb je mooi gekleurd!! Ik krijg mijn kleuren nooit zo fel als ik met potloden kleur! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen