zondag 6 mei 2012

Hier ben ik weer!

Hoi allemaal,

pff, druk dagje achter de rug! Ik had vanmorgen nog snel dit kaartje wat hieronder staat geplaatst.
Bij de meeste challenge's worden er nu om moederdagkaartjes gevraagd, maar omdat ik sinds afgelopen december geen moedertje meer heb, heb ik er een vogeltje opgezet die, in mijn gedachten, het kaartje wel naar boven vliegt!
Maar ik had nog geen tijd gehad om de challenge erbij te zetten waarmee ik graag wil meedoen.

Dan wens ik jullie nog een fijne zondagavond en tot de volgende blogpost!

Lieve groetjes Pouwla.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig kaartje Pouwla!! Wat een mooi idee zo met dat vogeltje... wel een moeilijke dag voor je zondag... sterkte!!!
    Misschien vind je het ook nog leuk om mee te doen aan de challenge bij ATSC? Als je wilt moet je even op mijn blog kijken.

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen