zaterdag 14 juli 2012

Ik kom jullie het zonnetje brengen!

Hoi allemaal,

deze week was ik wat minder op mijn blog omdat ik wat opdrachtjes moet
maken voor het blog van Noor Design!
Aan mijn nieuwe volgers, van harte welkom en ik vindt  het super dat jullie
mijn kaartjes leuk vinden!

Vandaag heb ik deze zonnige kaart gemaakt met mijn 
nieuwe stempel van LOTV.
Buiten lijkt het wel herfst, dus dan halen we het zonnetje
maar naar binnen, nietwaar!


De border is een mal van Joy!
Het DP papier is van Marianne Design.
De tekst is ook van LOTV en heb ik gestempeld
op een malletje van de cuttlebug.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met
flexmarkers en spectrum noir.

Nou, ik ben benieuwd wat jullie weer van mijn kaartje vinden,
en tot mijn volgende post!

Lieve groetjes,

Pouwla.

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje is het.
    Het zonnentje mag inderdaad wel een gaan schijnen.
    Groetjes martha en margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk zonnig kaartje,daar word je vrolijker van als van het weer nu.
    Leuk dat je ook gast disigner ben bij het Noor blog,ik ben er ook mee bezig voor de maand Juli.
    Over een dag of vijf staat het op m'n blog.

    Nog een fijn weekend en groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar word ik zeker vrolijk van Pouwla !!
    Fijn weekend verder.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heerlijk zonnig kaartje Pouwla:0) erg leuk gemaakt en mooi ingekleurd!! tot volgende week!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart heb je gemaakt Pouwla met frisse kleuren. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze toch geweldig die stempels van LOTV.
    En de kaart is ook prachtig als met deze mooie zomerse kleuren en zo'n leuk afdrukje de zon zich nog niet laat zien weet ik het ook niet meer!
    We zullen zien morgen...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt Pouwla, ik vind hem helemaal super geworden. Geweldige kleuren ook.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk zonnig kaartje, geweldig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk dat jij ons het zonnetje brengt want als er iets is waar we behoefte aan hebben dan is dát het wel. Wat een lekker vrolijk, zonnig, gezellig en ook schattig kaartje! Helemaal gaaf.
    Lieve groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad een mooi zonnig kaartje. Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een dotje van een kaart en wat een superlief stempeltje Pouwla!

    BeantwoordenVerwijderen