zaterdag 1 september 2012

Winnaar van mijn candy!

Hoi allemaal,

alleerst wil ik jullie bedanken voor de ontzettend leuke
berichtjes op mijn candy!  Het liefst zou ik jullie allemaal een kadootje 
willen geven maar dat gaat natuurlijk niet! Hihi.
Er zijn ook een paar nieuwe volgers bijgekomen, maar die maken de volgende 
keer kans op de candy omdat ik deze alleen aan m'n volgers weggeef die mij al 
een tijdje volgen.
Wel heel leuk dat jullie mijn bloggie leuk vinden en mij willen volgen!

Ik heb geprobeerd om het zo eerlijk mogelijk te verloten.
Ik heb alle namen op een briefje geschreven en in een pot gedaan.
Toen heb ik mijn mannetje er een uit laten halen...

En de winnaar is....
-
-
-




Anita!

Nou meid, jij bent de gelukkige!
Ik ga je een mailtje sturen voor je adres,
en dan komt de candy z.s.m. naar je toe.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie 
deelname en tot mijn volgende blogpost!

Lieve groetjes Pouwla.

9 opmerkingen:

  1. Had je mailtje net al binnen gekregen Pouwla, helemaal super dat ik je candy gewonnen hebt, dank je wel nogmaals.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Anita met het winnen van deze super mooie Candy,
    Pouwla bedankt voor de kans

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Anita, en Pouwla bedankt hoor voor de kans, het blijft leuk om een kansje te wagen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anita gefeliciteerd.
    En Pouwla, leuk dat je deze candy wilde verloten.
    Ik blijf je volgen hoor, dus volgende keer doe ik weer mee.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anita gefeliciteer, en Pouwla super bedankt natuurlijk

    fijn weekend verder.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Anita! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Pouwla

    Mijn felicitaties voor Anita en jij Pouwla bedankt voor de kans om mee te doen.
    Je kaartje voor Jolanda is schitterend met hetzelfde afdrukje als op hun trouwkaart.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pecth voor mij, hahahha. Proficiat Anita en Pouwla bedankt voor de kans. Super van je. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd anita met het winnen van de candy,

    pouwla bedankt voor de kans van de candy

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen