zaterdag 6 oktober 2012

Kerstsnoesje.

Hoi allemaal,

hier weer even een berichtje uit het 
herfstige zuiden! Ik weet niet hoe het weer
bij jullie is maar hier regent het de afgelopen
dagen alleen maar. Bah! 
Maar ja, het wordt toch een keer herfst en dan
wordt het binnen weer gezellig! "s avonds de kaarsjes aan...

Maar goed, vandaag heb ik dit snoezige kaartje gemaakt.
En ik plaats 'm nu ff op m'n blog want ik wil
dalijk graag nog een appeltaart met abricosen en
walnoten bakken! Klinkt goed hé, hihi.
Als ie nou klaar is zet ik 'm wel even hier neer.
 En dan nu mijn kaart,


Met de foto maken ben ik iets te ver aan de bovenrand 
gekomen, maar de kaart is toch nog goed te zien.

Ben benieuwd wat jullie weer van mijn kaartje vinden.

O ja, ik rook nog steeds niet, maar dat is ook de
bedoeling hé, hihi.

Tot mijn volgende post,
liefs,

Pouwla.

21 opmerkingen:

  1. Wat een snoezige kerstkaart, leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pouwla,

    Schattig hoor en..snoezig je snoesjeskaart..mooi in die sprekende kleuren en het borduurwerk past er prachtig bij..MOOI..

    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh super schattig kaartje

    En ja hiero ook afschuwelijk regen weer en de jongens moesten gewoon voetballen dus kun je je voorstellen hoe de witte broekjes eruit zien

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje, leuk met het borduursel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje Pouwla !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat is die mooi zeg, toffe kleuren,
    leuke combi van alles bij elkaar.
    Zeer geslaagde kaart.

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh wat een dotje van een kaartje zo lief
    Prachtig hoor !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Pouwla een hele mooie geborduurde kerstkaart met mooie kleuren. en is je taart gelukt?? Vast wel hé. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattige kaart Pouwla en je borduurwerk is weer prachtig:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Pouwla.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw je kaart is schitterend Pouwla, en oh oh wat goed van je nog steeds niet roken, je bent een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Pouwla wat een prachtige kerstkaart is dit, mooie combi van kleuren, het borduren prachtig,petje af hoor ,je kaart is schitterend lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie, vrolijke kerstkaart!! Mooie kleuren en het geborduurde stukje is weer prachtig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Pouwla, en goed van je dat je nog steeds niet rookt, maar............... nu niet te veel van die lekker taart gaan eten he,

    groetjesjoke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een snoezig kaartje, Pouwla. Echt super lief. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pouwla, wat een schatje van een kaart, heel mooi dat blauw met groen! En als je zo mooi blijft borduren heb je geen tijd voor een sigaretje. Ik hoop wel dat je visite krijgt nu je zo'n lekkere taart hebt gebakken, want anders ga je weer teveel snoepen... Ideetje: recept op je blog? Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhhh je kaart is weer beeldschoon Pouwla!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Pouwla!!! Mooi zo in het groen en blauw en weer prachtig geborduurd!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. waauuuww wat een mooi kaartje poula

    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen