zondag 17 februari 2013

Plafond verven!

Hoi blogvriendinnen,

jullie zullen wel denken, waar blijven de kaartjes van pouwla.
Wel, dat duurt nog ff want ik ben het plafond aan 't schilderen.
Van hout naar wit.


Vandaag moet ik hem voor de tweede keer doen, en
dan vindt ik het wel goed! 
Pff, ik heb me toch pijn in m'n nek.
Maar het wordt wel lekker fris!
Dan ga ik de muren nog een kleurtje geven,
Als het klaar is plaats ik nog wel een fotootje.

Maar nu weten jullie waar ik nu mee bezig ben,
en de kaartjes komen wel weer.

Fijne zondag allemaal.

Lieve groetjes Pouwla.


13 opmerkingen:

  1. Zo dat word inderdaad lekker fris zeg,ben je straks gelijk klaar met de schoonmaak.
    De kaartjes komt weer wel een mens kan niet alles tegelijk.
    Maar ik weet er alles van ook wij zijn druk bezig om de kamer en keuken onderhanden nemen.
    Heel veel succes en klodder nog lekker door.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat is een flinke klus, maar wat zal dat straks een ruim gevoel geven, als het plafond wit is!!
    Succes nog er mee en sterkte met je Nek.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pouwla,
    Wens je veel succes met het klussen..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er supers uit Pouwla!! Succes met de rest. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met schilderen! Ben benieuwd naar het eind resultaat. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O Wat een pokkewerk hihi, succes en.....het wordt wel prachtig hoor!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeetje wat veel werk, maar zal vast een hele frisse kamer worden als het af is. en zo ben je toch ook creatief bezig? succes
    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo dat is een hele klus om van bruin naar wit te gaan Pouwla, maar inderdaad het wordt wel heel erg mooi als het af is, ik vind het er nu al super uitzien. Heel veel succes met het schilderen van je plafond en de muren.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goh zeg, wat zal dat een klus zijn... maar wel met een super resultaat, heerlijk zo'n lichte kamer!! Wij gaan van de zomer onze kamer doen, ben benieuwd naar je foto's want heb nog wat inspiratie nodig voor de kleur...

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel succes met deze grote klus Pouwla, dat je er maar lang van mag genieten als het af is! lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje wat een nare klus zeg !! Dan gebruik je inderdaad spieren die je normaal niet zoveel in beweging hebt.
    Maar het wordt wel heel mooi licht denk ik.

    Sterkte met de spierpijn en groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een hele klus zeg zo boven je hoofd werken! Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wordt vast heel mooi !! SUCCES ! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen