zondag 3 februari 2013

Teddybo fishing.

Hoi blogvriendinnen,

ik zie dat ik er weer een paar volgers bij heb!
Leuk dat jullie mijn bloggie willen volgen!

Vandaag heb ik deze kaart voor mijn broer afgemaakt,
die volgende week jarig is.
Het afdrukje lag al een week te wachten om
op een kaart verwerkt te worden.
Hij houd van vissen dus deze Teddybo vond ik
er wel heel geschikt voor.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met de spectrum noir
markers.
Ik vind het altijd best moeilijk om een mannenkaart
te maken, maar deze vind ik toch wel geslaagd!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Dan wens ik jullie nog een fijne zondagavond,
en tot mijn volgende post.

Groetjes Pouwla.

25 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Pouwla daar boft je broer maar mee.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Pouwla....geweldig!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje met Teddy bo Je broer zal er vast heel blij mee zijn.Het is heel mooi gemaakt.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze mannenkaart is zeer zeker geslaagd Pouwla:0)
    heel leuk gemaakt!
    ook een fijne zondagavond!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart heb je voor je broer gemaakt Pouwla, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pouwla,
    Volledig geslaagd, leuke, stoere mannenkaart en..heel mooi ingekleurd.. mijn complimenten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Pouwla. Alles weer prachtig op elkaar afgestemd.
    Hij zal er zeker blij mee zijn.



    Nog een fijne zondag.
    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Pouwla en super mooi ingekleurd. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel erg leuke mannenkaart hoor !
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is zeker een mooie mannenkaart geworden Pouwla. Je hebt de kaart erg mooi gemaakt/.Leuke kleuren,mooie afdruk en details. Wat leuk datje thuis een workshophebt gehad met Gretha Bakker.Ik ga in maart ook een workshop bij haar doen lijkt me mooi om het inkleuren m et disstes ink beter te leren. Jullie hebben een prachtige kaart gemaakt. Prachtig ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gaaf kaartje Pouwla
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een leuke kaart geworden!

    Leuke stempel ook.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super kaart en wat een super stempeltje

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige kaart Pouwla.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alvast gefeliciteerd met je broer.
    Wat een geweldige mooie kaart heb je voor hem gemaakt, echt een mooie mannenkaart. De kleuren zijn prachtig, het afdrukje is prachtig ingekleurd, schitterend gedaan hoor.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Pouwla , dat van die stoel viel best wel mee hoor ! Ik vind je mannenkaart erg geslaagd. TeddyBo ziet er super uit. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Pouwla, ik vind het een hele gave stoere mannenkaart geworden! Geweldig! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super leuke en stoere mannen kaart.
    ik vind het voor mannen toch altijd wat moeilijker om een kaart te maken, maar deze is echt gaaf,
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje is dit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oohh die is écht super leuk zeg, geweldig mooi kaartje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Good Morning sweetie, what a gorgeous creation, I love it huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi en stoer Pouwla!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een supermooie kaart Pouwla, prachtig ingekleurde stempel! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen