zaterdag 2 februari 2013

Workshop met Gretha.

Hoi blogvriendinnen,

 Eergisteren was het zover!
De workshop met Gretha Bakker!
Ja ja, jullie lezen het goed, Gretha kwam een
workshop inkleuren met distress en twinkling geven
bij mij thuis! Hoe gaaf is dat!

Na veel geregel was het mij toch gelukt om voldoende
dames bij elkaar te krijgen voor een workshop bij mij thuis.
Om 13.00 waren de dames gearriveerd en konden we beginnen.

En dit was het resultaat.


We hebben veel geleerd van Gretha,
en het was super gezellig!
Ook had Gretha voor alle materialen gezorgd.
Nu kijk ik toch heel anders aan tegen
het kleuren van de afdrukjes.
Gisteren heb ik dus weer de hele middag
zitten kleuren en het ging steeds beter!
Ik heb er veel meer plezier aan nu ik weet hoe het moet.
Dank je wel Gretha!!

Hier nog een fotootje van de gezellige middag.



Ziet er gezellig uit toch!
Dan wil ik bij deze Anita, Mia, Karina, Cristha, Jolanda en
natuurlijk Gretha heel erg bedanken voor deze
leuke middag, en dat jullie geweest zijn!

Deze middag is voor herhaling vatbaar, hihi.

Graag wil ik met dit kaartje meedoen bij:

Dan wens ik jullie allemaal een fijn weekend,
en ik ben benieuwd wat jullie van het resultaat vinden!

Lieve groetjes, 

Pouwla.

21 opmerkingen:

  1. Hoi Pouwla,
    Lijkt me geweldig zo'n workshop van Gretha, zij is natuurlijk een ster, wat inkleuren betreft..je hebt een schitterende kaart gemaakt..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er ontzettend gezellig uit, en het kaartje is beeldschoon geworden.
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pouwla,
    ja het was een geslaagde middag! veel geleerd en gekletst natuurlijk!! wat is het toch heerlijk ontspannend dat kleuren he:0) zeker als het steeds beter lukt! mooie kaartjes hebben we allemaal gemaakt!
    fijn weekend en tot gauw!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pouwla

    Het was zeker super gezellig en leerzaam,dus voor herhaling vatbaar.
    Je kaart is schitterend,heb je niet stiekem die van Gretha ? Lijkt er sprekend op hi hi.
    Ik blonde muts heb de ontbrekende kleuren besteld en nu heeft die zaak vakantie tot 6 februari. Jakkes ik wil oefenen.

    Denk dat we even naar Beeg gaan en kijk of ze daar de haarkleur hebben. Alles ligt hier te lachen en ik kan niet verder.

    Fijn weekend en tot gauw.
    Gr.Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw Pouwla ik ben jaloers, hoe gaaf is dat om een workshop van Gretha bij je thuis te hebben, wat kan zij toch schitterend inkleuren, als je haar kaarten ziet dan valt toch spontaan je mondje open. Echt super meis. Wat zal je daar een plezier van hebben gehad, en dat is al aan je kaartje te zien, ziet er helemaal supergaaf uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pouwla, wwat een mooi kaartje heb je gemaakt! Leuk zo'n workshop bij je thuis he. Ik was er graag bij geweest, maar heb op donderdag al een andere cursus. Lijkt me heel leuk om dit ook te leren. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OO dat is heel gezellig geweest zo te zien en.......een prachtig resultaat!
    Geniet van je weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk een leuke workshop Pouwla en dat van Gretha Top!!!Je kaart is erg mooi gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er zeker gezellig uit zeg !! En je kaartje is super.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig en leuk om dat zo samen bij jouw thuis te doen Pouwla,en les van Gretha,toe maar,hihi.Je kaart is errug mooi,een echte beauty hoor,ben benieuwd wat er nog meer gaat volgen....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooo wat heerlijk zo met elkaar en het resultaat is om te smullen hoor.......schitterende kaart en helemaal toppie gekleurd!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Pouwla , ik heb het super gezellig gevonden ! Het was een heerlijk onverwachts uitje voor me. Jouw kaart is super geworden. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zo'n workshop bij je thuis! Geweldig mooi kaartje hebben jullie gemaakt!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuk kaartje en ja zal zeker gezellig zijn geweest
    en fijn dat je weer wat bij hebt geleerd.
    lijkt mijn wel erg leuk om zoiets meet te kunnen maken
    gr gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart en het afdrukje is super gekleurd. Het workshop ziet er gezellig uit! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf was dat Pouwla! Super hoor om zo'n workshop van Gretha te krijgen! Geweldig! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So pretty. Thank you for entering the Ribbon Girl February card challenge

    BeantwoordenVerwijderen