donderdag 14 februari 2013

Workshop.

Hoi blogvriendinnen,

gisteren heb ik weer een workshop gevolgd
bij Ge-We hobby in Nederhemert, met Gretha Bakker.
Het was weer heel gezellig en  weer wat nieuwe dames ontmoet.
Het winkeltje van Gerda van Ge-We is superknus en stampie vol!
Wauw! Ik kwam zo het hobbywalhalla binnengewandeld!
Een echte aanrader dus!

Dit kaartje hebben we gemaakt.


Het afdrukje is weer ingekleurd met de distress inkt
en Twinkling H2O.

Ik ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

Fijne avond allemaal!
Lieve groetjes Pouwla.

22 opmerkingen:

  1. Hoi Pouwla,
    je kaartje is schattig, lief afdrukje, mooi ingekleurd,leuke hartjesmal en hoekje...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je weer een workshop heb gevold, ik wou dat ik bij je in de buurt woonde. Je heb een supergave kaart gemaakt met een hele mooie stempel.Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pouwla,
    Wat een leuke kaart en klinkt erg gezellig die workshop .
    Ik geloof ik moet ook eens wat vaker workshops gaan doen je leert er zo`n leuke dingen en je ontmoet zoveel leuke mensen.
    Ik ga eens zoeken hoe ver dit van Brunssum ligt.
    Groetjes en een fijne Valentijnsavond
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig een workshop. En je kaartje is prachtig
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Pouwla!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow mooi zeg.Lijkt me niet eenvoudig met deze schattige stempel.
    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pouwla, wat een leuke stempel, je hebt hem prachtig ingekleurd. Mooie stansjes gebruikt, heel lief kaartje geworden! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, leuk om dat bij ghea te doen, zij maakt ook zulke prachtige creaties. Je hebt dit super mooi gedaan. ik ben maar 1 keer in de winkel in Nederhemert geweest omdat we toevallig in die omgeving moesten zijn (jippie) het is klein maar knus en heerlijk vol hihi.
    liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje!!! Mooi ingekleurd!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuk kaartje Pouwla
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem helemaal super Pouwla, dat heb je echt top gedaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind het een super gave kaart die je weer hebt gemaakt.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Pouwla, wat een geweldig kaartje, en weer supermooi ingekleurd ook!
    Ik woon helaas niet zo dicht bij nederhemert maar ik wil er wel een keertje langs als we in de buurt zijn. Lijkt me dat jullie een hele leuke workshop hebben gedaan.

    Groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw zeg Pouwla! Wat ben je toch heerlijk aan het workshoppen en nu alweer met zo'n geweldig mooie kaart! Prachtig gedaan meis. Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat een schatje, de lieve snuitjes van die olifantjes
    ik heb ook 2 stempeltjes van ze en ik vind ze om op te eten zo CUTE
    je kaart is helemaal super

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gedaan.
    Groetjes en een fijn weekend Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart en schitterend ingekleurd Pouwla. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. He he heb ik toch eindelijk je blogje gevonden.
    Ben gelijk volger geworden. Je kaartje is prachtig geworden.
    Vond het ook heel gezellig. Kom je de volgende keer ook weer?
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen