donderdag 13 juni 2013

Sweet sixteen.

Hoi blogvriendinnen,

allereerst wil ik jullie weer bedanken voor alle 
leuke reactie's op mijn vorige post.
Super om te lezen!
Ook wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten,
leuk dat jullie mijn freubels willen volgen, en ik hoop
dat jullie er wat inspiratie mee opdoen!

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien
wat ik voor Noortje heb gemaakt voor
haar 16e verjaardag.
Toch een mijlpaal hé. 
Ik hoop dat Noortje hem leuk vindt.
Vrijdag neem ik hem mee, want dan ga ik een workshop
volgen bij Christa.
Christa heeft er een leuke wedstrijd van gemaakt,
en je kunt er hele leuke stempels mee winnen.
Kijk maar eens even op het blog van Christa.

Hier dan mijn kaartje.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress.
Het dp is van magnolia.
Ik heb weer een starcollectionmal gebruikt
van Petra van Dam. Met de hand gesneden, geëmbost,
en geborduurd. Deze mal zal ik wel vaker gebruiken
want ik vind hem heel mooi!
Verder nog wat malletjes van MD, bloemetjes, plakparels
en een kantje.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Ik ben benieuwd wat jullie weer van mijn kaartje vinden.

Fijne dag allemaal!
Lieve groetjes Pouwla.

23 opmerkingen:

  1. Wowww,Wat is dit een schitterende kaart,leuke stempel,en zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en mallen gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind m prachtig Pouwla !!
    Als ze die niet mooi vindt, snap ik het niet hoor haha.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje voor Noortje is super! Het geheel ziet er weer erg mooi en verzorgd uit. Heel veel plezier bij de workshop van Christa morgen!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwww wat een prachtige kaart Pouwla!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Noortje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O die mal is zeker mooi, wat prachtig dat geborduurde erop. Schitterende kaart weer met mooie details.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige mooie kaart heb jij gemaakt voor Noortje! Een hele mooie leeftijd verdient ook een hele mooie kaart en daar ben jij prima in geslaagd Pouwla!! Geweldig om naar te kijken en te ontdekken wat voor moois je er allemaal op hebt verwerkt, puur genieten!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige sweet sixteen kaart Pouwla,je hebt jezelf weer overtroffen,het is een beauty om trots op te zijn,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super gave kaart Pouwla! die zal zeker in de smaak vallen bij Noortje:0)
    veel plezier morgen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schattige kaart Pouwla, heel leuk gedaan voor Noortje....ze zal het vast waarderen. Heel veel plezier bij Christa......bofferd! Als ik niet zo ver weg woonde dan was ik ook van de partij maar dat is nu een beetje lastig. Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve kaart heb je gemaakt.
    Gezellige workshop morgen.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super mooie kaart heb je gemaakt en wat veel op te zien.
    veel plezier met je workshop bij Christa en ben benieuwd naar wat je gemaakt hebt.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOOOOOOOOOO Hij is super mooi !! En hij is voor onze bijna Sweet 16 Noortje !! Lief van je , Pouwla. Ze zal er heel blij mee zijn .... TOT MORGEN !! Groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooi kaartje!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Halleluja, Pouwla, wat is dit weer prachtig, het is weer smullen hier, ik ben zo blij dat ik je volger ben, anders zou ik al je mooie creaties moeten missen.
    De combinatie van kleuren en borduren en alle andere details maken je kaart zo mooooooooooooooooooooooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje. Prachtig.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk kaart Pouwla.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend mooie kaart heb je gemaakt Pouwla, die zal de dochter van Christa zeker mooi vinden. Hoe was je workshop vandaag? Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a fab card! Thanks for sharing with us at midweek magnolias hugs Rebekah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastic card Pouwla!!
    Love the color combo and all the details are just amazing!!
    Thanks for playing with us at Midweek Magnolias this week!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen