zondag 18 augustus 2013

Reminderkaart WLVC.

Hoi blogvriendinnen,

Ooooh ik ben een beetje laat met het plaatsen
van mijn reminderkaartje van onze challenge bij WLVC.

Gisteren hebben we een heel gezellig BBQ feestje gehad
met onze vrienden. Gezellig met z'n allen heerlijk in de tuin,
en wat boften we met het weer!

Hier mijn reminderkaartje wat vandaag op het WLVC blog
staat.


De beschrijving van het kaartje kun je Hier vinden.

De opdracht van deze maand luidt alles mag behalve
vierkant of rechthoekig.
Lekker makkelijk toch!
Zo leuk om eens wat anders te maken dan vierkant of
rechthoekig.
Ook kun je er een hele leuke prijs mee winnen!
Er zijn al hele prachtige kaartjes geplaatst maar er
kunnen er nog altijd meer bij!
Dus ga lekker aan de slag en misschien win jij 
wel deze leuke prijs! 
Je kunt meedoen t/m 2 sept. 18.00

Ik hoop dat ik jullie een beetje inspiratie kan geven
met dit "fotolijstje".

Ben benieuwd wat jullie er van vinden,
en dan wens ik jullie nog een fijne zondag toe!

Lieve groetjes Pouwla.

14 opmerkingen:

  1. Wauwerdiewauw Pouwla, wat is dit prachtig, ik vind de kleuren schitterend bij elkaar.
    Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Pouwla
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat schitterend weer Pouwla, wat een beauty heb je gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaart is dit.
    Liefs, Mariane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterend kaartje weer Pouwla.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart heb je gemaakt, super model en
    kleuren ☺

    Gezellige avond, liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een schitterende kaart! Ik vind het helemaal geweldig! Heel chique gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Pouwla. Leuk model en mooie kleurencombi.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw... je hebt weer een schitterende kaart gemaakt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een juweeltje!!! En wat een mooie aparte kleuren dat zie je maar weinig , heel crea joh!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Pouwla, mooie kleur ook! Heerlijk die tuinfeestjes hè, had er gisteren ook eentje. Zonder bbq maar wel met bitterballen haha!!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauwww pouwla
    wat een geweldig mooi kaartje!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie allemaal "wauws" Pouwla en ik wil er nog eentje aan toevoegen, wat een juweeltje! De kleurencombinatie is heel apart en erg prachtig. Ook de 3D plaatjes erbij, alles is geweldig! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen