donderdag 10 oktober 2013

Kerst!

Hoi blogvriendinnetjes,

dank jullie wel voor alle leuke berichtjes
op mijn vorige kaartje! Heel leuk om te lezen en dit
waardeer ik enorm!

Vandaag heb ik dit kerstkaartje gemaakt.
Ik had weer zin om te borduren dus,
tadaaa...



Ook de binnenkant heb ik voorzien van
een mooi papiertje.
Het papier is van MD en ook het plaatje.
Het boeketje is uit een knipvel van MD van Mattie.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de 
challenge van :

Ik ben benieuwd wat jullie van m'n kaartje vinden.

Liefs Pouwla.

32 opmerkingen:

  1. een echte kaart a-la-Pouwla:0) mooi gemaakt!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtiggg Pouwla heb ik ook heel veel gedaan borduren op kaarten ! Altijd mooi om zo'n kaartje te krijgen !!

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Pouwla...wat een prachtig borduurwerk heb je erop gemaakt PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een topper van een kaart, schitterend geborduurd en prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Pouwla!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Pouwla,
    Prachtig, geborduurd kaartje heb je gemaakt, de binnenkant is ook mooi afgewerkt..maar ia dat geen papier van Studio Light ?? liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Pouwkla. Wat een prachtige kaart. Wat mooi bedacht met de bloemen erbij TOP. Lief borduurpatroon, mooi met de roze kleur erbij.Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw...wat een prachtige kaart heb je gemaakt Pouwla!
    Hele mooie kleuren heb je gebruikt in combinatie met het geborduurde.....heel erg mooi!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, wat een prachtige kaart heb je gemaakt, erg mooi met dat geborduurde. ik heb die mal ook maar er nog niets mee gedaan..........bloos, zoals jij hem gebruikt hebt op je kaart is het prachtig.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw Pouwla, wat is tie weer mooi. Gaaf zijn de borduurmallen hè? Je kaart is schitterend en weer zo mooi afgewerkt! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is weer prachtig geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Pouwla,
    Volgen deed ik je al, zie ik. Mooie kaart, leuke borduurmal. Heb hem ook liggen maar moet er nog wat mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Pouwla,
    Het is een prachtige kerstkaart, en een heel leuk model!
    Super mooi gedaan!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is prachtig Pouwla,zo mooi geborduurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow, ik vind hem heel erg mooi Pouwla, en op je schommelkaartje ben ik verliefd.
    heel mooi qua vorm en prachtig borduurwerk.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh wat gaaf weer je kaartje, wat heb je dit mooi gemaakt en , helemaal Toppie!.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie, chique kerstkaart! Dit model vind ik ook altijd leuk om te maken. Prachtig geborduurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Pouwla
    Je hebt er weer een schitterende kaart van gemaakt, super mooi geborduurd, de kleuren staan zo schattig, het is hier weer smullen van je prachtige kaart.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook bij deze heb ik weer zitten genieten, wat een juweeltje met dat borduurwerk. Slim om het zo af te werken. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Pouwla, wat een prachtige kaart weer, en zo apart met het borduurwerk :)

    Liefs Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooie kaart Pouwla,mooi geborduurd. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supermooi Pouwla, prachtig geborduurd en ook heel erg leuk dat 3D plaatje in combinatie met het vintage plaatje.

    groetjes en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een fantastische mooie kaart,en van dat mooie borduurwerk.
    Erg mooi!

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja dit is een echt kunstwerkje hoor meis...wat een mooie materialen heb je toch weer gebruikt...klasse hoor..

    Lieve groet,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt!

    Prachtig borduurwerkje!

    Fijne weekend,

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje schitterende borduurwerk.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Pouwla
    Je hebt een schitterend kaartje gemaakt maar het thema is GEEN bloemen en dat betekent dus ook geen bloemenplaatje helaas.
    Je kaart zal worden verwijderd.
    Sorry

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat jammer Pouwla , hij is wel schitterend mooi .
    Groetjes, Afra

    BeantwoordenVerwijderen