donderdag 7 november 2013

Scr@p-Cards challenge #54.

Hoi blogvriendinnetjes,

dank jullie wel voor de leuke en lieve reactie's
op mijn magnoliakaartje!

Vandaag begint de nieuwe challenge weer bij

De opdracht is deze keer:
Maak een kaart/creatie met het thema,
fantasy/sprookjes.

Ik denk dat jullie hier wel weer mee uit de voeten kunnen.
Ik heb dit kaartje gemaakt als voorbeeld.
Even voor de duidelijkheid, het afdrukje is een gekleurd plaatje
uit een uitdrukvel! Lekker makkelijk, hihi


vind je nog veel meer mooie en leuke
ideeën van mijn DT maatjes.


Ook kunnen jullie een leuke prijs winnen.

Veel succes allemaal!
Liefs Pouwla.

23 opmerkingen:

  1. Hoi Pouwla,
    Mooie kaart maar dat wist je al van me!!!
    Vind het een toppertje hoor.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo een toppertje Pouwla, ik vind hem super de super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk kaartje!
    Ziet er lief uit!
    Prachtige inspiratie voor dit thema!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige easelkaart van dit lieve meisje. Ergens heb ik die ook nog tussen de troep ??? Ah ???? Mijn opdrachten zijn klaar, dus dan kan ie wel weer. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt een scheetje je easelkaart, ik had hem natuurlijk al bewonderd!!!! ik wens je een fijn avond en knutsel plezier!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super schattig kaartje Pouwla !

    Fijne avond
    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel schattig easel kaartje Pouwla, wat een lief fairy-babytje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een super leuk kaart gemaakt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Pouwla, erg mooi! Heerlijke kleurtjes.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Pouwla, dit is een lieve schitterend mooie elfenkaart. Ik had hem al op het Scr@p Cards Challenge Blog boorbij zien komen. Ik wil je laten weten dat ik heel blij en ook een beetje trots ben op mijn 1e plaats met de Halloweenkaart. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie easelkaart Pouwla!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje.
    Het plaatje is echt grappig....past mooi in het geheel!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje Keetje, wat een beauty Pouwla, het is zoals altijd genieten hier, prachtige kleuren en zo mooi gemaakt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende voorbeeldkaart Pouwla. Handig toch die voorgekleurde plaatjes, ik vind 'm erg schattig.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowwwwwwww suoer mooie easelkaart heb je gemaakt Pouwla en wat een leuke stempel heb je hiervoor gebruikt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie easel en prachtige kleuren eentje om je vingers bij af te likken hihihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooooo wat een schatje zeg, ik ben er helemaal weg van
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Pouwla, wat een lief en zoet kaartje........super
    mooi geworden !!!!
    Ik wens je een heel fijn weekend.

    Liefs Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Pouwla,
    Zo lief zijn ze die Sweet Fairy`s
    En je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowwww wat een schitterende kaart, helemaal geweldig !
    Nog een gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een schitterende kaart Pouwla!! En het uitgedrukt plaatje is erg cute! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen