zaterdag 29 maart 2014

Spelden....

Hoi blogvriendinnetjes,

genieten jullie ook zo van het mooie weer?
Ik wel hoor! Heerlijk.

Gisteren waren Jolanda en ik weer op bezoek bij
Wendy en het was weer supergezellig!
Ik hoop dat ik de dames weer wat heb kunnen leren 
op haakgebied.

Vandaag was ik met m'n hubbie weer op spulletjesjacht voor
de badkamer en prompt kwamen we heel toevallig
dicht in de buurt van Gulpen, hihi
Dus ik zeg, kunnen we net zo goed ff langs de demo's
bij Harlekino gaan.

Ooooo zegt ie, is goed hoor! Als ik maar niet tussen al
dat vrouwvolk hoef te zitten! Ik zet me liever op het
terras in het zonnetje.
Kom ik heel leuk Cindy en Christa tegen en zijn we
gezellig nog een ijsje gaan eten.
Natuurlijk weer wat spulletjes gescoord!

In de auto naar huis had ik nog even een speldenkussentje
afgemaakt waar ik gisteravond nog aan begonnen was.


De foto is een beetje donker omdat ik die net
onder de lamp gemaakt heb.
Ik ben altijd m'n speldjes kwijt dus dit kussentje
leg ik gewoon voor de sier op m'n buro'tje neer en dan
heb ik ze altijd bij de hand.

Morgen hebben we nog een verjaardag bij vrienden dus kan ik niet
veel freubelen, maar maandag moet ik toch echt aan de bak
want ik loop een beetje achter, hihi.

Dan wens ik jullie nog een fijn weekend toe en geniet
van het zonnetje!

Liefs Pouwla.

12 opmerkingen:

  1. heel erg leuk spelden kussentje,
    ik wens je een fijn verjaardag morgen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt en gehaakt pouwla.
    Jullie hebben het wel gezellig zo met zijn allen daar in het zuiden.
    Ja ik heb vanmiddag ook buiten gezeten, toen kwamen de kids met Noa en was mijn dag weer goed, o ze is toch zo lief.
    Ik ben benieuwd wat je allemaal weer gaat maken, ik ben nu al nieuwsgierig, erg hè.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was gezellig om je zo onverwachts toch nog te zien vandaag !!
    Gaaf speldekussentje ....
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pouwla,
    Wat was het gezellig vandaag met jullie bij Harlekino
    en geweldig jouw speldekussentje
    Een fijne Zondag nog vergeet niet de klok naar voren te zetten hihihi
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi speldenkussen! Altijd handig en mooi op je burootje!

    Wat leuk dat je het zo gezellig bij de Demo hebt gehad!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat toevallig dat je in de buurt van een hobbywinkel kwam haha, zoiets overkomt mij nou nooit.......lol. Heerlijk om zo te genieten en je speldenkussen is superleuk.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ziet er heel erg gaaf uit ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HANDIG!!!! en heel leuk...twee vliegen in één klap Pouwla...
    erg leuk bedacht! En ook heel leuk dat je nog even bij Harlekino
    naar binnen kon wippen en dan ook nog blogdinnen tegen komen
    is helemaal gezellig!!!
    Fijne avond en zonnige groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je vorige creatie is supermooi Pouwla en wat fijn dat je zo'n gezellige dag had met je haakcluppie en gisteren bij Harlekino. Altijd leuk om blogdinnen te ontmoeten hè?! Je speldenkussen is supergaaf!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk speldenkussentje Pouwla....PRACHTIG!!!!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat ziet er leuk uit
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen