vrijdag 13 november 2015

twee verschillende kaarten..zelfde materaal

Hoi allemaal,

dank jullie wel voor de leuke berichtjes op mijn vorige
post!

graag wil ik jullie twee kaartjes laten zien wat ik
gemaakt heb met bijna dezelfde materialen, maar
wat toch twee heel verschillende kaartjes zijn geworden.


Ook het patroontje is hetzelfde. Dank je wel Danoesja!

Ook heb ik afgeloen week een oud vliegenkastje opgeknapt
wat al jaren in de kelder stond en van de vorige bewoners was geweest.

Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moest, maar
ik ben aan de slag gegaan met de Annie Sloan verf.
Eerst was het geel



zoooo lelijk....

en nu zo...
tadaa

best wel een beetje trots, hihi.

Nu staat het te pronken in onze keuken!

Dan wens ik jullie een heel fijn weekend en
graag tot mijn volgende post.
Liefs Pouwla

14 opmerkingen:

  1. Wat een GAAF kastje....je hebt het heel erg leuk op gepimpt!
    Ook je twee kerstkaarten zijn PRACHTIG!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee mooie kerstkaarten. Leuk om 2 heel verschillende kaarten met hetzelfde borduurpatroon te maken. Je gepimpte kastje ziet er top uit!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je kerstkaartjes Pouwla...prachtig borduurwerkje erop...maar je kastje is helemaal SUPER GEWELDIG....wat mooi opgeknapt ....hoe zoiets toch kan ....een wereld van verschil en zo eigentijds nu....zeker een pronkstuk in je keuken....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Pouwla. Wat 2. Prachtige kaarten leuk om zo met de borduurpatronrn te spleen. Beside kaarten Zijn prachtig. Je masthead is erg mooi in de witte kleur. Zo zie Je maar. .. Wat een kleur doet. A,vast een Fijn weekend groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat heb je dat kastje mooi gepimpt zeg, echt heel gaaf !
    Je kerst kaartjes zijn ook super mooi ☺
    Je kunt we mee doen met onze challenge bij De Egel....
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee supergave geborduurde kaartjes. Het borduurpatroon is ook erg mooi. Net als je kastje. Daar heb je dan plezier van. groetjes leny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn 2 prachtige kaarten en het kastje ziet er top uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pouwla, wat een prachtig kastje heb je ervan gemaakt! Ik zou het allang hebben weggegooid, knap dat jij de potentie van het oude kastje ziet en er zoveel tijd in steekt om het om te toveren in iets prachtigs. je kaartjes zijn plaatjes, wat leuk om de mogelijkheden van een patroon te laten zien, bedankt! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kastje is het zo geworden zo zie je maar wie wat bewaard heeftwat. Je kaartje zien er ook weer top uit en heel leuk zo gedaan twee en toch net even iets anders.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Two beautiful cards !! Love the design, they are so different yet the same pattern :)
    Wow I love what you have done to your cabinet, you are welcome to come to my place and help me to decorate.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow wat een super gave kaarten allemaal zeg.....

    ik heb een vraagje als ik bij mij favorieten kijk in de lijst dan sta je op de hellup nog steeds heb al die diverse dingen geprobeerd maar krijg het niet veranderd misschien weet jij het of een ander blogger...

    groetjes
    manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi manon,
      ik zou niet weten hoe je dit veranderd krijgt. Miss kun je het iemand anders vragen want ik ben niet zo goed met de computer, sorry. Dank je voor je leuke reactie op mijn kaartjes! Zoals je kunt zien heb ik al heel lang niks meer geplaatst wegens tijdgebrek, maar dat komt wel weer.....groetjes Pouwla.

      Verwijderen
  12. Twee mooie kerstkaarten. Leuk om 2 heel verschillende kaarten met hetzelfde borduurpatroon te maken. Je gepimpte kastje ziet er top uit!
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Here is a good news for those interested. There is away you can earn money without stress contact
    ดูบอลสด
    ผลบอลเมื่อคืน
    ผลบอลสด

    BeantwoordenVerwijderen